Saturday, March 9, 2013

Malay girl: 2KRK4

This is a long post, keep readin'. Thank you, feel free to leave a comment, haha.

Class Party 2009
Why hello guys, I found this picture in my bro's lappy. And I feel like crying, friends, don't you know I miss you guys velly much? Very very much. We were like a big family, we did everything together. And yes, Aisyah Rosli, I miss her so much. My cutie pie. Hehe. I'm going to miss her so much, yeah, she's not schooling at SMKSI next year. She's giving a byebeye kiss to Selangor, and hello kisses to Malacca. and I miss Jaja Anwar too.

Siapa tak rindu tengok 4 hero kitaorang menari kat depan?
Siapa tak rindu dengar lawak gila diorang?
Siapa tak rindu dengar cikgu complain setiap kali kelas kami bising?
Siapa antara kitaorang tak pernah bergaduh antara satu sama lain?

Siapa tak rindu dengan aksi aksi gila pelajar lelaki?

Siapa tak rindu dengar cikgu bebel kat depan? Especially Madam Saroja
Siapa tak rindu dengan Cikgu English yang hebat dan kadang kadang garang kan?
Siapa tak rindu denagn kelas kitaorang yang tak beberapa lawa tu. (Ke memang tak lawa) Eh lawa lah! Sapa cakap tak lawa? Haha

Oh, not to forgot, I miss my 2KRK4 Deskmates, Second row, In the middle, Nearby the teacher's desk, one row consist of 4 people. And paling tak boleh belah, kena susun Boy-girl-boy-girl. Hihi. Tapi, our class tak cukup orang untuk buat camtu, so, ada yang line selang selang. But, it made no different, class was as noisy as always, haha.
MY ROW : Aisyah Rosli, Syaf Basri, Kimi, Sara = best :)


And the best part was, aku and Kimi asyik tak puas hati bila Puan Mardiah masuk Bm. Kitaorang je yang selalu kena marah, nak bincang pun kena marah ?! bincang pasal pelajaeran pulak tu, then, apa lagi kan? Haha. Kitaorang panggil dia Andar** haha, but no longer exist dah lah. She's a married woman. haha. And has a child.

Next, last year was a tragedy, well, for me. And will remember it forever, Last year, aku di diagnosed sakit Eczema. Then, things got worse, aku selalu macam jadi unconcious kat sekolah. and ibu or daddy selalu kena ambil aku kat Office Room, jumpa Puan Amrah, and headed to KPMC, ambil darah, cucuk sana sini, sakit, dulu tak biasa lagi, sekarang dah "kebal" haha. Syam and Amirah selalu tolong. Last year, pelajar afternoon session kena assemble before kitaorang masuk kelas. At first still boleh tahan, sampai satu ketika, dah memang tak boleh tahan sangat, everything was swollen and rashed. Sumpah orang ingat aku kena pelentung or whatever. Tahan malu weh, malu gila, muka habis, everybody stared as I passed by, like I was an alien or whatever.Sedih bila orang pandang aku lain, semua macam terrified. So, Doctor bagi surat kebenaran, untuk tak berdiri under direct sunlight, aku berdiri sorang sorang, orang pandang, guru pagi ingat akub ponteng. Sedih. Every Wednesday, aku tak pergi school, ada medical check up, dengan Doctor Rozana. As time passed by, things were getting better. But still depended on medication and injections. Tup tap tup tap, penyakit aku menyerang balik, semakin teruk, jadi pulak Urticaria, and macam macam tak kena, start kena ambik more medication and injection. Ambil darah banyak banyak untuk test ada sakit (......) secreto de amour. Haha. Ambik darah, kiri kanan, selalu kena amibil untuk test. Tak dikesan. So, aku redha. Allah gives me a challenge And I will never say never. Okay ni bukan pengaruh Jb, dari dulu, aku tampal NEVER SAY NEVER dalam almari, semangat membara woo. So, bila everything makin teruk, apa boleh buat? I'm human. ENOUGH.



Hmm, sumpah rasa macam sekejap je, seriously, I miss my friends, really. The good times. At first, everybody panicked, because 2010 is our Hell-Year. Yeah. We studied together, we did crazy stuffs together. And yeah, macam macam kerja gila, happy sangat, kadang kadang sedih. So, sekarang, korang! Kita dah habis PMR, and yes, I am so glad that my good friends were in the same class this year. Happy sangat. 2 tahun kelas sama, Oh, 3 tahun kelas sama dengan Adli. Everything was great, no, I am lying, not everything, there's tears behind em, also, but, I will never forget a thing, even a single thing. Paling rindu, Kimi, Fikry and Adli kacau Kavitha. Hahaha. Darn funny
Kavitha : Dey, jangan lah ganggu saya
Kimi,Fikry & Adli : Dey jangan lah ganggu saya, *laughs*
K : Ceguu, mereka ganggu sayaaa
Hahahahaha.
Waktu Jamuan Kelas 2KRK3, it's not like a typical class party, it's OUR Party, ingat lagi, I brought Nasi Goreng, my mom made it. And ape lagi tah aku bawak. Then, bila nampak foods macam kurang, Nisa Alina and Aisyah Rosli and Madam Saroja pergi Tesco Kajang and bought Peperoni Pizza. Beef for the Indians. Chicken for the rest. And minum float without ice, hihi, sebab Ice dah habis kat Canteen. Dave kata Nasi Goreng my mum sedap hihi, yeah, last year I am kind of close to Dave, tapi gaduh jugak kan? Hahaha. And yeah, we took lots of pictures, it's in my pendrive, and I will upload um. We'll see. Dulu ejek Harvinder, Shebby, haha, jahat.

Btw, Nisa Alina is moving to Shah Alam, alaah, tak ada dah Penari, Penyanyi, Pengawas Berwibawa and peramah dalam kelas kitaorang. Eceh, tahun depan macam sama class je kan? Haha. Well, Farewell Dear Nisa Alina. Akan ku merindui gigi selingkih mu yang manis tu, haha, pandai saya berpuitis. Haha. Gonna miss you!

I miss looking like a Nerd, I don't have to upload a picture of me wearing a thick glasses at school right? Haha. Just imagine, Uglier than Ugly Betty, and without the braces. Haha. So, thats all folks, I will do a post on 3KRK3, the best class ever! hehe. Well, for me. Okay, gotta go now, good night, sleep tight and don't let the bed bugs bite. Byes!

0 comments:

Post a Comment

Followers